Язык резюме:Українська
Косяк Александр
Начальник/руководитель службы охраны
Повний робочий день
Тип вакансій робота
Шукаю роботу в Київ
Дата розміщення 06.11.2023
Дата народження 14.11.1959 (64 роки)
Регион проживания Киев
Контакти
Мета
Цілі і завдання:Бути корисним державі і суспільству, працювати в працездатній, конкурентній, професійній бізнес структурі.Ініціативність - прагнення висувати цінні ідеї, братися за їх виконання та втілення в реальність.Робити все для виконання завдань, не чекаючи додаткових вказівок.Робота в команді - прагнення ефективно працювати разом, допомагаючи і підтримуючи один одного.Прагнення до успіху - прагнення до нового, встановлення високих стандартів та їх досягнення.Професіоналізм - зацікавленість у професійній підготовці та навчанні, щоб навчання стало безперервно триваючим процесом.Освіта - вищаПеріод навчання: 1992 - 1997 рр.ВНЗ: Національний університет ім. Т. ШевченкаСпеціальність: ЮристДодаткова освіта: НМК професійно-технічної освіти МОНВикладач-методистУЦ НОВАТОР навчання з питаньОхорона праціПротипожежна безпекаЕлектробезпекаДодаткові навички:Володіння комп'ютером:Впевнений користувач.Знання мов:Російська-Експерт.Український-Експерт.Особисті якості:Уміння аналітично мислити, швидко освоюю нові знання та навички, чітко встановлюю пріоритетні напрямки діяльності при виконанні поставлених завдань різного рівня складності. Володію високим рівнем відповідальності, старанності, дисциплінованості і працездатності, комунікабельний, вмію встановлювати відносини з людьми. У корпоративних відносинах дотримуюся принципів патріотизму та командної гри.
Про себе
Основні знання та навички:• Досвід роботи на керівних посадах в державних і комерційних структурах.• Досвід в створенні та організації роботи підприємств/підрозділів охорони з «нуля».• Організація ефективної роботи структурних підрозділів (чергова частина, ПЦС, ГШР, фізична охорона) підприємства.• Знання в області трудового, процесуального, адміністративно-господарського,кримінального законодавства.• Ефективне управління персоналом, підбір, навчання, ведення кадрового діловодства.• Досвід практичної роботи зі службовою документацією (ділове листування, фінансово-господарська діяльність, ведення діловодства, службова документація, договірна робота).• Досвід практичної роботи з питань охорони праці та ведення відповідної документації.• Досвід практичної роботи з дебіторською заборгованістю.• Досвід практичної роботи щодо участі підприємства в конкурсних торгах (підготовка конкурсної документації, участь у конкурсних торгах).• Володіння методиками технічного та матеріального забезпечення підприємства.• Навички в розробці проектів та досвід практичної організації комплексних систем безпеки/охорони на об'єктах будь-якої складності.• Досвід практичної роботи з Замовниками (ведення переговорів).• Хороші організаторські та аналітичні здібності.• Досвід взаємодії з органами та підрозділами МВС, СБУ, прокуратури, органами державної влади та управління, міністерствами та відомствами.Досвід роботи:1983 - 2007 рр. Обіймав різні посади управлінського характеру, МВС України, Департамент ДСО при МВС України, Управління державної служби охорони при ГУМВС України в м. Києві. 2007 - 2017 рр. Заступник директора/Головний фахівець з питань охоронної діяльності та організації заходів охорони. ТОВ STRABAG Co. Ltd., Австрійський міжнародний будівельний концерн - будівництво, охорона, безпека.Заступник директора з питань охоронної діяльності та організації заходів охорони.Групи компаній ТОВ ГАРАНТ БЕЗПЕКИ, А-МЕГА ЗАХИСТ, БАРС ГРУП, СО СТЕЛС-1, УМЦ СО СТЕЛС.
Досвід роботи
Не маю досвіду роботи
13.02.2020
Запорожская область,Запорожье
12000 ₴